wyszukiwanie zaawansowane
» Regulamin

Dodatkowe opcje przeglądania

katalog

alt
Skorzystaj z przewodnika pozwalającego dobrać odpowiednie oświetlenie do Twojego pojazdu.

Kontakt

  • NIP: 7310008399
  • E-mail:sklep@basic.com.pl
  • Telefon786 864 750
    42 227 56 51
  • Godziny działania sklepuod poniedziałku do piątku 9.00 - 18.00, w soboty 09.00 - 13.00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO http://www.basic.com.pl/

Sklep internetowy kładzie bardzo duży nacisk na zminimalizowanie czasu oczekiwania na zamówione produkty oraz rzetelność obsługi.

Zamówienia można składać:
1) poprzez stronę www.basic.com.pl - wypełniając formularz,
2) wysyłając zamówienie na adres e-mail: sklep@basic.com.pl, podając dokładne dane adresowe, nazwę towaru oraz ilość,
3) telefonicznie: tel. 786 864 750 lub 42 2275651.

Za błędnie złożone zamówienie sklep nie ponosi odpowiedzialności.
 
Przesyłki realizowane są:

Za pośrednictwem firmy kurierskiej - 14.50 PLN pobranie - 16.50 PLN  (lub w zależności od wagi przesyłki).
 
Nr konta bankowego na przedpłatę: PUH BASIC Maria Ostrowska, PKO BP S.A. 72 1020 3437 0000 1702 0069 5262
Koszty przesyłki doliczane są do wartości zamówionego towaru.
 
Nie ponosisz kosztów przesyłki jeśli:
1) Zakupione pozycje przekroczą wartość 500 PLN,
2) Osobiście odbierzesz zamówiony towar w siedzibie firmy (Kolonia Wola Zaradzyńska, ul. Hubala 49 /k Pabianic, od 8.00-16.00) lub sklepie (Pabianice, ul. Grobelna 8, od 9.00-18.00)

Czas realizacji zamówienia:
Czas realizacji zamówień na towary dostępne w magazynie wynosi 48 godz. Czas ten zaczyna biec od pierwszego dnia roboczego, następującego po:
1) dniu złożenia zamówienia - w przypadku płatności przy odbiorze,
2) dniu wpłynięcia środków na wskazany numer konta - w przypadku płatności przelewem.
W przypadku towarów niedostępnych w magazynie, czas realizacji zamówienia zostanie wydłużony o czas ich sprowadzenia (najczęściej około 3 dni).
W przypadku, gdy kurier nie zastanie adresata - pozostawi awizo z prośbą o kontakt telefoniczny w celu ustalenia terminu ponownej dostawy.
Po pokwitowaniu odbioru przesyłki i ewentualnym dokonaniu płatności Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności przedstawiciela firmy przewozowej. Jeśli zawartość przesyłki nie byłaby zgodna z zamówieniem, kurier spisuje na życzenie odbiorcy protokół niezgodności oraz przyjmuje przesyłkę do zwrotu. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub otwierania, należy odmówić przyjęcia przesyłki oraz w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. Jest to warunkiem ewentualnego dochodzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Przejdź do strony głównej
internetica.pl