PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin
alt
Skorzystaj z przewodnika pozwalającego dobrać odpowiednie oświetlenie do Twojego pojazdu.

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO http://www.basic.com.pl/

Sklep internetowy kładzie bardzo duży nacisk na zminimalizowanie czasu oczekiwania na zamówione produkty oraz rzetelność obsługi.

Zamówienia można składać:
1) poprzez stronę www.basic.com.pl - wypełniając formularz,
2) wysyłając zamówienie na adres e-mail: sklep@basic.com.pl, podając dokładne dane adresowe, nazwę towaru oraz ilość,
3) telefonicznie: tel. 786 864 750 lub 42 2275651.

Za błędnie złożone zamówienie sklep nie ponosi odpowiedzialności.
 
Przesyłki realizowane są:

Za pośrednictwem firmy kurierskiej
Za pośrednictwem Poczty Polskiej
Za pośrednictwem Inpost
 
Nr konta bankowego na przedpłatę: PUH BASIC Maria Ostrowska, PKO BP S.A. 72 1020 3437 0000 1702 0069 5262
Koszty przesyłki doliczane są do wartości zamówionego towaru.
 
Nie ponosisz kosztów przesyłki jeśli:
1) Zakupione pozycje przekroczą wartość 900 PLN,
2) Osobiście odbierzesz zamówiony towar w siedzibie firmy Kolonia Wola Zaradzyńska, ul. Hubala 49

Czas realizacji zamówienia:
Czas realizacji zamówień na towary dostępne w magazynie wynosi 48 godz. Czas ten zaczyna biec od pierwszego dnia roboczego, następującego po:
1) dniu złożenia zamówienia - w przypadku płatności przy odbiorze,
2) dniu wpłynięcia środków na wskazany numer konta - w przypadku płatności przelewem.
W przypadku towarów niedostępnych w magazynie, czas realizacji zamówienia zostanie wydłużony o czas ich sprowadzenia (najczęściej około 3 dni).
W przypadku, gdy kurier nie zastanie adresata - pozostawi awizo z prośbą o kontakt telefoniczny w celu ustalenia terminu ponownej dostawy.
Po pokwitowaniu odbioru przesyłki i ewentualnym dokonaniu płatności Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności przedstawiciela firmy przewozowej. Jeśli zawartość przesyłki nie byłaby zgodna z zamówieniem, kurier spisuje na życzenie odbiorcy protokół niezgodności oraz przyjmuje przesyłkę do zwrotu. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub otwierania, należy odmówić przyjęcia przesyłki oraz w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. Jest to warunkiem ewentualnego dochodzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
 

I. Informacje o Firmie
      Sklep (zamawiarka) internetowy działający pod adresem www.basic.com.pl prowadzony jest przez firmę PUH BASIC Maria Ostrowska, z siedzibą w Ksawerowie.

       NIP 731-000-83-99
Osoba odpowiedzialna za kontakt z Klientami – Arkadiusz Adamiak:
e-mail: sklep@basic.com.pl, numer telefonu 786 864 750 lub 42 227 56 51


II. Ochrona danych osobowych
1. Dane osobowe przekazywane przez Klientów sklepu internetowego PUH BASIC z siedzibą w Pabianicach wyłącznie w celu:
a) realizacji umowy,
b) w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez firmę PUH BASIC realizowanych drogą elektroniczną oraz tradycyjną pocztową, pod warunkiem, iż Klient wyrazi na to zgodę.


2. Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.


III. Opisy i zdjęcia produktów
1. Publikowane dane techniczne pomimo dołożenia wszelkich starań mogą zawierać uchybienia lub błędy, które nie mogą być jednak podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z biurem firmy lub dedykowanym Państwu handlowcem.
2. Zdjęcia produktów są poglądowe i mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu danego produktu. Nie zmienia to ich właściwości i nie może być podstawą do ewentualnych roszczeń.


IV. Ceny
1. Podane w sklepie internetowym PUH BASIC ceny produktów zawierają podatek VAT, są wyrażone w złotych polskich (PLN) i dotyczą ostatniego zakupu, gdy zakup nie był dotychczas jeszcze dokonany – Klient widzi cenę detaliczną zawierającą podatek VAT. Podane ceny nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
2. Podane w sklepie internetowym ceny produktów dotyczą wyłącznie produktów znajdujących się na stanie firmy PUH BASIC (Stan większy od 0).

V. Zamówienia
1. Możliwość składania zamówień poprzez Zamawiarkę Internetową dostępna jest tylko dla osób, które:
a) dokonają dobrowolnej rejestracji na stronie internetowej firmy PUH BASIC, poprzez dostępny na stronie formularz rejestracyjny,
b) wprowadzone dane zostaną pozytywnie zweryfikowane i/lub potwierdzone przez pracownika firmy PUH BASIC,
c) Klient otrzyma unikalny Identyfikator i Hasło.
2. Zamawiarka Internetowa przyjmuje zamówienia poprzez stronę PUH BASIC. Zamówienia realizujemy w kolejności ich przyjęcia i dostępności towarów.
3. Informacja udzielona przez Sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji, na podstawie zaakceptowanej przez obie strony oferty, wysłana pocztą elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącą obydwie strony transakcji.
4. Złożenie zamówienie nie jest równoznaczne z jego przyjęciem.
5. W przypadku odbioru osobistego w siedzibie firmy PUH BASIC, złożenie zapotrzebowania poprzez stronę internetową poczytuje się za przyjęcie rezerwacji na dany produkt i przygotowanie towaru do zakupu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje natomiast przy odbiorze towaru w sklepie, po sprawdzeniu przez Klienta przedmiotu zakupu oraz osobistej akceptacji oferty.
6. W przypadku zamówień opiewających na kwotę do 900 PLN netto, zostanie doliczona opłata logistyczna w kwocie określonej w zakładce zasady wysyłki przy dostawie na terenie Polski.
7. W przypadku zamówień z dostawą poza terytorium Polski opłata logistyczna jest zawsze ustalana indywidualnie przez Sprzedawcę i doliczana do wartości zamówienia.


VI. Dostawa
1. Towar zamówiony poprzez Zamawiarkę Internetową PUH BASIC dostarczamy kurierem UPS.
2. Na termin otrzymania przesyłki składa się:
a) czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki).
b) czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.
3. Przy każdym produkcie dostępnym w naszej Zamawiarce Internetowej, podana jest dostępność produktu lub jego brak.
4. Wraz z towarem wydawane są faktura VAT lub paragon fiskalny oraz dokumenty gwarancyjne. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów prosimy o zgłoszenie tego faktu w celu jego uzupełnienia.


VII. Sposoby płatności
1. Płatności za towar można dokonać w sposób wybrany w momencie składania zamówienia.
2. W przypadku zakupów towarów sprowadzanych na zamówienie oraz o znacznej wartości zastrzegamy sobie prawo zażądania zaliczki.
3. Płatność w sklepie internetowym może zostać dokonana w jeden z następujących sposobów:
- gotówką - w wypadku osobistego odbioru towaru,
- gotówką/kartą za pobraniem - w wypadku dostawy towaru przez przewoźników i jeżeli przewoźnik obsługuje taką formę płatności za przesyłkę,
- przedpłata - przelewem na konto,
- kartą płatniczą (Visa lub MasterCard)- forma płatności obsługiwana przez eService Sp. z o.o.
- przelewem błyskawicznym - forma płatności obsługiwana przez eService Sp. z o.o.
- przelewem odroczonym - forma płatności dostępna jedynie dla Stałych Klientów bez zaległości finansowych wobec PUH BASIC  
3. W wypadu niektórych Produktów lub kategorii Produktów, dostępne są jedynie niektóre ze wskazanych w pkt 3 form płatności. W szczególności niemożliwe jest dokonanie płatności gotówką w kwocie przekraczającej 10.000 PLN u przewoźnika.
4. Operatorem płatności "BLIK", „Karta płatnicza” oraz „Przelew błyskawiczny” jest platforma eService Sp. z o.o., która jest własnością firmy Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-102 Warszawa), przy ulicy Jana Olbrachta 94, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejestrowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000490970, o kapitale zakładowym (wpłaconym) w wysokości 56.000.000,00 PLN, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 118-14-77-610, REGON: 016107240.
5. W wypadku wyboru płatności BLIK, karta płatnicza oraz przelew błyskawiczny dane płatnicze (jak np. numer karty) Klienta nie są zapisywane w Sklepie internetowym PUH BASIC. Klient oraz jego karta płatnicza jest identyfikowana za pomocą specjalnego ciągu znaków generowanych przez eService Sp. z o.o.

6. Klient nie jest uprawniony do wstrzymania płatności, ani potrącenia swoich należności w stosunku do PUH BASIC. Przeniesienie wierzytelności przysługującej PUH BASIC na inne podmioty, możliwe jest wyłącznie za uprzednią zgodą PUH BASIC udzieloną na piśmie pod rygorem nieważności.

VIII. Zwrot towaru
1. Konsument, który zawarł umowę poza firmą przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty zakupu i musi fakt ten poprzeć pisemnym oświadczeniem. Oświadczenie należy wysłać listem poleconym lub załączyć do paczki ze zwracanym nieuszkodzonym i nieotwartym towarem.
2. Zwroty mogą być dokonane tylko z dowodem zakupu. Zwracane produkty muszą być w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania.
3. Zwrot towaru, o którym mowa w pkt. 8.1 , 8.2 odbywa się na koszt Klienta, za wyjątkiem zwrotu towaru spowodowanego pomyłką PUH BASIC. Towar zwracany zgodnie z pkt. 8.1 , 8.2 nie może nosić oznak użytkowania. Każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.
W przypadku niespełnienia powyższego warunku zwrot nie zostanie przyjęty.
4. Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem Klient winien zwrócić wszelkie produkty/świadczenia, które otrzymał gratisowo, a/lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego sprzętu.
5. W sytuacji, gdy Klient zdecyduje się na zwrot towaru, a decyzję poprze pisemną deklaracją i spełnieniem warunku 8.1, 8.2 umowę kupna-sprzedaży uważa się za nie byłą i Klientowi zostanie wystawiona faktura korygująca do dokumentu zakupu. Po odesłaniu przez Klienta podpisanej kopii faktury korygującej zwrócona zostanie kwota stanowiąca wartość zakupionego sprzętu pomniejszona o koszty dostawy w przypadku gdy ponosił je PUH BASIC i ewentualne inne koszty, które wykazała firma PUH BASIC, związane z dostarczeniem i obsługą wysyłki towaru. W przypadku korekty ilościowej towaru, PUH BASIC zastrzega sobie prawo do wystawienia nowej faktury na usługi związane z dostarczeniem i zwrotem towaru, gdy ponosił je PUH BASIC.
6. Po otrzymaniu przesyłki Klient winien dokładnie sprawdzić paczkę i otrzymany towar, a o ewentualnych usterkach niezwłocznie poinformować sprzedawcę. Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony należy w obecności kuriera spisać protokół i uszkodzony towar wysłać za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS na koszt firmy PUH BASIC lub nie odbierać przesyłki.
7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza firmą przedsiębiorstwa nie przysługuje w przypadku zakupu produktów elektronicznych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania.


IX. Procedura reklamacji
1. Jeżeli zakupiony wysyłkowo produkt zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa PUH BASIC. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez pracownika PUH BASIC lub serwis producenta, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy Klienta. PUH BASIC rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 21 dni roboczych od ich pisemnego wpłynięcia.
2. Aby wysłać towar w ramach reklamacji Klient jest zobowiązany do wykonania zgłoszenia reklamacyjnego poprzez kontakt pod numerem telefonu 786 864 750 lub e-mailowo sklep@basic.com.pl. Każdy towar w ramach zgłoszonej reklamacji otrzyma zwrotnie Numer zlecenia reklamacyjnego, który należy zamieścić na liście przewozowym w polu UWAGI lub w widocznym miejscu na paczce. Przesyłki, na których nie będzie zamieszczonego numeru zlecenia reklamacyjnego, nie zostaną przyjęte do serwisu i wrócą do Klienta, który zostanie obciążony kosztami transportu (w obydwie strony) nieoznaczonej przesyłki.
3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu.
4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firmą spedycyjną.
5. Towar należy wysyłać kompletny, koniecznie z akcesoriami, które mają wpływ na jego funkcjonalność, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania.
6. Do towaru musi być dołączony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki winien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz tryb reklamowania (z tytułu gwarancji lub niezgodność towaru z umową).
7. Do reklamowanego towaru prosimy o dołączenie kserokopii faktury zakupu lub paragon,          8. Pracownik PUH BASIC ma prawo zażądać od nabywcy dokument zakupu, gdy oznaczenia na dokumencie magazynowym budzą wątpliwości.
9. Sposób wysłania towaru do naprawy gwarancyjnej:
a. Klient detaliczny Zamawiarki Internetowej może wysłać towar na koszt firmy PUH BASIC za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS (tylko i wyłącznie UPS, wysłany towar musi być ubezpieczony i bezpiecznie zapakowany). Po naprawie towar zostanie odesłany również na koszt firmy PUH BASIC.
b. Klient hurtowy wysyła towar na własny koszt za pośrednictwem dowolnej firmy spedycyjnej, po naprawie sprzęt zostanie odesłany na koszt firmy PUH BASIC.
10. Wysłanie do Działu Reklamacji przesyłki z reklamacją za pośrednictwem innego przewoźnika może odbyć się wyłącznie wtedy, gdy koszty transportu pokrywa nadawca, w innym przypadku sprzęt nie zostanie przyjęty do serwisu i wróci do nadawcy, który będzie zmuszony zapłacić przewoźnikowi za transport w obydwie strony.
11. Dział Reklamacji nie realizuje zwrotów z tytułu Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu od dnia wydania towaru. W takim wypadku należy zapoznać się z procedurą zwrotu z tytułu tejże ustawy.
12. Jeżeli sprzęt dostarczony do PUH BASIC okaże się sprawny i firma nie wykryła usterki, PUH BASIC pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki.


Dział Reklamacji:
Przesyłki do Działu Reklamacji prosimy wysyłać na adres:
PUH BASIC   

95-054 Ksawerów ul. Hubala 49, tel 786 864 750
 

X. Blokada dostępu
PUH BASIC zastrzega sobie możliwość zablokowania dostępu (czasowego lub bezterminowego) do e-sklepu PUH BASIC, bez uprzedniego powiadomienia - użytkownikom, którzy:
a. nienależycie wywiązują się z zobowiązań wobec PUH BASIC,
b. próbują dokonywać czynności niezgodnych z obowiązującym prawem,
c. udostępniają swój Identyfikator i/lub Hasło osobom trzecim, niezatrudnionym w podmiocie gospodarczym, który w/w Identyfikator i/lub Hasło otrzymał,
d. wykorzystują zdobyte przez Zamawiarkę Internetową informacje do celów niezgodnych z obowiązującym prawem, zasadami wolnej konkurencji lub etyki.


XI. Postanowienia końcowe
1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
2. Podmiot prowadzący Zamawiarkę Internetową nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu z Zamawiarki Internetowej zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, wymiana sprzętu, etc) lub innych od niego niezależnych.
3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia na stronie internetowej Zamawiarki: e-sklep PUH BASIC i obowiązuje przez czas nieoznaczony.
4. Podmiot prowadzący Zamawiarkę Internetową zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu.
5. Wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania (zamieszczenia) na stronie internetowej Zamawiarki: e-sklep PUH BASIC, w związku z czym Klient jest zobowiązany do bieżącej weryfikacji jego postanowień.
6. Podmiot prowadzący Zamawiarkę Internetową nie ponosi odpowiedzialności za przekazywanie, przez Klienta Identyfikatora i Hasła osobom i/lub firmom trzecim.
7. Podmiot prowadzący Zamawiarkę Internetową może obciążyć Klienta kwotą Faktury VAT za zamówienia złożone przez osoby do tego nie uprawnione posługujące się poprawnym Identyfikatorem i Hasłem Klienta.
8. Do spraw nie ujętych w niniejszym regulaminie, stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
9. Wszelkie spory będą zażegnywane w drodze polubownej negocjacji pomiędzy Stronami, w przypadku gdy taka negocjacja nie przyniesie spodziewanych skutków, wtedy spór taki będzie rozstrzygany przez właściwy miejscowo dla Sprzedającego sąd powszechny.


 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu